Høst

Høst

3. februar 2014

Praktisk Oppbevaring

Jeg synest det er veldig greit med litt orden og oversikt i Hobbytingene mine.

Det er vel mest strikking med meg, men det hender jeg syr litt også.

Uansett så har jeg en del utstyr, slik prøver jeg å ha litt orden;


Denne kofferten/kassen på hjul er jeg meget fornøyd med;
Bilde fra Jula sin nettside.

Den er genial både til oppbevaring hjemme, eller til å ta med på sykurs, syklubb etc.

Den er godt utnyttet, det er plass til mye her.

Jeg har stor nytte av min.


Oppbevaringskasse med skuffer;
Bilde fra Biltema sin nettside.

Jeg har knapper i min;
Nå har jeg god oversikt på de fleste knappene mine.


"Verktøyveske"er vel navnet på denne;
Bilde fra Biltema sin nettside.

Den er jo bare så praktisk til Strikkepinner og tilbehør:
Jeg liker best å ha mine strikkepinner i poser, så har jeg alle posene i veska.
Veldig lett å holde oversikten når alle er på en plass.


Med ønske om en fin dag.

Hilsen Asselene

1 kommentar:

  1. Så praktisk oppbevaring!! Tror jeg må ta meg en tur på Biltema :) Takk for ideene!

    SvarSlett