Høst

Høst

7. februar 2014

Oppskrift på Babysko

Her kommer oppskriften på Babysko ❤
Jeg har brukt Mandarin Petit, og pinner nr 3. 
Oppskriften er str 0-2 mnd.

Legg opp 25 masker, strikk rettstrikk på begge pinnene = riller.
Strikk til du har 22 riller, eller til du har en firkant, fell av.
Mål på lappene, 8,5 x 8,5 cm.

Til 1 par sko trenger du 4 lapper;

Nå skal lappene sys sammen;
Brett lappen som en konvolutt.
Sy så de to sømmene.

Ta en ny lapp, sy sammen til en trekant;

Nå skal de to delene settes sammen;

Sy tupp mot tupp, fortsett så langs sidene, og helt fram til midten av "konvolutten".


Gjør det samme med de to andre lappene.

Sy på knapper❤
1 par ferdige Babysko❤


Med ønske om en fin Helg :)

Hilsen Asselene

20 kommentarer:

  1. Super bilde for bilde oppskrift :) Du er flink.

    SvarSlett
  2. Det vår ju enkelt!Söta iallafall.
    Trevlig helg...

    SvarSlett
  3. Oj. knall fine. kjempe snåle babytøfler :) Takk for du dele Desse må eg testa ;)

    SvarSlett
  4. Råfine..Hell på å strikke et par no..Takk for at du dele..Ha ei go helg :-)

    SvarSlett
  5. Takk for at du delar! Desse var kjempefine, eg har strikka eit par sjølv. Du kan sjå dei på bloggen min www.handarbeidsida.blogspot.com eg har lenka til ditt blogginnlegg :)

    SvarSlett
  6. Kjempesøte! Kan jeg låne det øverste bildet og linke til deg fra fb-sida Lun&Lett?...der samler jeg gode og enkle oppskrifter:)

    SvarSlett
  7. Takk :)
    Bare lån link du, ingen problem :)

    SvarSlett
  8. Hei! Dette var en perfekt oppskrift for meg som nybegynner. Hvor mange masker burde jeg øke med for en gutt på ca 9mnd?

    SvarSlett
  9. Hei! Flott oppskrift lager mitt første nå ferdig med lappene skal se om får sydd sammen :) men om vil lage større øker med både masker og rader?

    SvarSlett
  10. Takk for oppskriften. Kjempefin ekstragave.

    SvarSlett
  11. Takk for oppskriften! ☺️

    SvarSlett
  12. I DAG FIK JEG MIT ØNSKEDE JULELÅNEBELØB 520.000,00 SEK FRA ET PÅLIDELIGT OG PÅLIDELIGT LÅNESELSKAB. HVIS DU HAR BRUG FOR ET LÅN NU EMAIL KONTAKT remy.credit111@gmail.com De tilbyder alle former for lån Hej, jeg er her for at vidne om, hvordan jeg fik mit lån fra REMY LOAN FINANCE(remy.credit111@gmail.com) Jeg donerer Ved ikke om du har brug for et akut lån til at betale regninger, starte forretning eller bygge et hus, de tilbyder alle former for lån. Så kontakt REMY CREDIT, han har alle oplysninger om, hvordan du får penge hurtigt og smertefrit uden omkostninger/stress via e-mail: remy.credit111@gmail.com Overvej alle dine økonomiske problemer løst og løst ASAP. Del dette for at hjælpe en sjæl lige nu TAK. de tilbyr alle typer lån email REMY CREDIT de er de beste de kan hjelpe deg med alle slags lån 100% spar

    SvarSlett
  13. Hej mine damer og herrer; Har du brug for et kviklån inden for 24 til 48 timer? Hvis dit svar er ja, vil jeg råde dig til at ansøge om et lån hos Novelty Finance.

    Mit navn er Davina Claire, jeg er finansdirektør, og jeg er også finansiel konsulent. Det er kommet til min opmærksomhed, at mange mennesker har så svært ved at få et lån enten fra banker eller andre finansielle institutioner på grund af høj rente, utilstrækkelig sikkerhed, gæld i forhold til indkomst, lav kreditscore eller andre årsager. Jeg er her for at anbefale alle, der leder efter et lån, at kontakte Novelty Finance for et lån til en meget lav rente på 3%. De er et pålideligt og troværdigt lånefirma, og du kan arbejde med dem. Du kan kontakte dem via e-mail: | noveltyfinances@gmail.com | ELLER send en besked på WhatsApp via +447915601531 for mere information.

    NOVELTY FINANCE leverer finansieringsløsninger. De tilbyder alle former for lånetjenester (Personligt lån, Erhvervslån og mange andre). De tilbyder fleksible og flere lånemuligheder, herunder sikrede og usikrede lån, langsigtede og kortfristede lån, der er skræddersyet til dine økonomiske behov.

    Hvad du får, når du ansøger med Novelty Finance:
    • Øjeblikkelig adgang til dine midler efter godkendelse.
    • Konkurrencedygtige renter (3 % om året)
    • Fleksible tilbagebetalingsbetingelser
    • Evnen til at betale dit lån hurtigere ud
    • Nem godkendelse, hvis du har brug for yderligere midler
    • Du vil ikke skynde dig at betale lånet tilbage, du vil få tid til at starte tilbagebetalingen af ​​lånet.
    • Ingen skjulte gebyrer

    Hvordan man ansøger:
    Det er nemt og hurtigt at ansøge om et lån!
    Hvis du er interesseret i at ansøge om et lån hos Novelty Finance og har brug for mere information om lånetilbuddet, skal du SENDE EN EMAIL til (noveltyfinances@gmail.com) ELLER sende en besked på WhatsApp via +447915601531 for mere information og mundtlige orienteringer. Vilkår og betingelser er gældende.

    SvarSlett
  14. Har du brug for et lån? privatlån? Erhvervslån? Julelån Realkreditlån? Landbrugs- og projektfinansiering? Vi tilbyder alle typer lån til 2% rente! Kontakt e-mailadresse:(dakany.endre@gmail.com)

    Har du brug for et lån?

    Do you want to borrow money? If yes, contact us today by email: (dakany.endre@gmail.com)

    SvarSlett
  15. Har du ledt efter finansieringsmuligheder til dit nye boligkøb, byggeri, ejendomslån, refinansiering, gældssanering, personlige eller forretningsmæssige formål? Velkommen til fremtiden! Finansiering gjort let hos os. Kontakt os, da vi tilbyder vores finansielle service til en lav og overkommelig rente på 3% for lang og kort låneperiode, med 100% garantilån. Interesseret ansøger skal kontakte os for yderligere låneoptagelsesprocedurer via: joshuabenloancompany@aol.com

    SvarSlett