Høst

Høst

11. august 2014

Når alt blir feil

Noen ganger blir strikkeprosjektet feil, da er det bare til å bite i det sure eplet og starte på ny.
Denne gangen bommet jeg på Retrojakka mi.....  Jeg var nesten ferdig med bolen og skulle bare kontrollmåle den.


Målene stemmte ikke, så da prøvde jeg den på, og den passet ikke!
Det er noen ulemper med å strikke på ferie/båttur, jeg får ikke målt og tilpasset som jeg pleier. 
Når jeg i tillegg har brukt annet garn og pinner enn i oppskriften, så er det fort gjort å feilberegne.


Denne jakken vil jeg ha, så det er bare til å starte på ny, denne gang med flere masker.


Jeg starter igjen med friskt mot i kveld. Dette er slikt som kan skje når man har strikking som hobby, jeg ønsker meg selv lykketil med forsøk nr. 2.



Er det flere enn meg som har opplevd dette?


Hilsen Asselene

1 kommentar:

  1. Det skjer rett som det er :-)
    Mannen min kaller det å strikke bakover.....
    Hilsen Merethe

    SvarSlett